O selo Galicia Calidade, dependente da Consellería de Economía Emprego e Industria, acaba de incorporar 12 novos establecementos turísticos dentro da marca Lecer, que agrupa establecementos de ocio, restauración e hostalaría con calidade certificada. Grazas a esta ampliación a marca de garantía conta na actualidade cun total de 38 hoteis, restaurantes, casas rurais e portos […]
O selo Galicia Calidade, dependente da Consellería de Economía Emprego e Industria, acaba de incorporar 12 novos establecementos turísticos dentro da marca Lecer, que agrupa establecementos de ocio, restauración e hostalaría con calidade certificada. Grazas a esta ampliación a marca de garantía conta na actualidade cun total de 38 hoteis, restaurantes, casas rurais e portos deportivos certificados.
Para o xerente de Galicia Calidade, Alfonso Cabaleiro, o camiño que agora traza Lecer responde “á necesidade de impulsar a calidade como elemento que marque a diferenza respecto doutros destinos turísticos”. Para logralo era necesario abrir o abano da tipoloxía da oferta de ocio a todos os actores que compoñen o paquete turístico galego.
Para impulsar a marca, Galicia Calidade desenvolveu un Plan de comunicación e marketing específico para as firmas acollidas en Lecer, que se basea na aplicación intensiva dos novas mensaxes e linguaxes co apoio das redes sociais e as aplicacións para dispositivos móbiles. Un reto que procura adaptarse aos novos modelos de consumo. Para Alfonso Cabaleiro, “o cambio máis importante ao que debemos dar resposta é o que levou o turista, o viaxeiro, o individuo, ao centro de todo o proceso turístico, a ser o protagonista do ciclo da viaxe”.
O plan de actuación de Lecer conta con catro obxectivos claros: xerar confianza e credibilidade na marca, conseguir maior visibilidade en medios, buscadores e redes sociais, mellorar a valoración de marca por agregación de oferta e chegar a un público máis amplo e diverso.
Lecer, que conta na actualidade con 38 establecementos adheridos, busca dirixirse aos novos turistas que, grazas ás redes sociais e á hiperconectividade que permiten as novas tecnoloxías, se teñen convertido en grandes líderes de opinión que, a través de círculos concéntricos de confianza, colocan ou expulsan do mercado un produto.
A imaxe da marca de Lecer e o seu propio nome están relacionados cun produto turístico concreto, o denominado turismo de experiencia en hoteis, restaurantes e casas rurais certificados, é dicir, o turismo destinado a unha vivencia positiva e pracenteira que logra converterse nun recordo indeleble.
Os establecementos certificados son os seguintes:
- HOTEL BOSQUE MAR
- HOTEL LOUXO LA TOJA
- MESÓN A CEPA
- HOTEL EGO
- RESTAURANTE NITO
- HOTEL SPA NANÍN PLAYA
- HOTEL ROTILIO
- CASA DE CACHEIRO
- RESTAURANTE A MIRANDILLA
- RESTAURANTE A TABERNA
- RESTAURANTE O BARAZAL -PAZO ALMUZARA
- RESTAURANTE A CARBALLEIRA
- BAR BERBERECHO
- RESTAURANTE CARMEN
- EIRADO DA LEÑA
- RESTAURANTE ESPAÑA
- RESTAURANTE YAYO DAPORTA
- RESTAURANTE LA POSTRERIA
- HOTEL BLUE CORUÑA
- HOTEL PAZO DE ALTAMIRA
- CANTINA RÍO COVÉS
- HOTEL CAMPOMAR
- O CURRO DA PARRA
- RESTAURANTE EL COTO
- RESTAURANTE CORAL
- HOTEL AUGUSTA SPA RESORT
- RESTAURANTE FINISTERRAE LA TORRE
- RESTAURANTE FINISTERRAE ACUARIO
- RESTAURANTE O GRELO
- BODEGUILLA DE SAN LÁZARO
- BODEGUILLA DE SANTA MARTA
- HOTEL MONUMENTO PAZO DO RÍO
- RESTAURANTE EL REFUGIO
- ASADOR VACAVELLA
- RESTAURANTE CHICOLINO
- PORTO DEPORTIVO XOÁN CARLOS I
- BAR TAMARINDO
- RESTAURANTE BIDO