Boas sensacións e obxectivos cumpridos, esas son as principais conclusións da participación de Galicia no Salón Internacional de Turismo que se celebrou a semana pasada en Madrid. Máis de 76.500 persoas, un milleiro máis que na edición pasada, achegáronse a coñecer máis en profundidade a oferta turística galega no cinco días de feira. Ademais, mantivéronse máis de […]
Boas sensacións e obxectivos cumpridos, esas son as principais conclusións da participación de Galicia no Salón Internacional de Turismo que se celebrou a semana pasada en Madrid. Máis de 76.500 persoas, un milleiro máis que na edición pasada, achegáronse a coñecer máis en profundidade a oferta turística galega no cinco días de feira. Ademais, mantivéronse máis de 350 reunións profesionais e sentaron as bases da proxección internacional do turismo da Comunidade galega para este ano.
A directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, acompañada do presidente do Clúster de Turismo de Galicia, Francisco González, asegurou que “Galicia cumpriu obxectivos”, xa que a Comunidade galega viu recoñecida a súa aposta como destino de calidade, que aproveita os seus mellores recursos e o seu patrimonio natural e cultural dunha maneira sustentable e como lugar hospitalario e acolledor. Como sinalou Nava Castro, Fitur converteuse un ano máis no mellor escaparate para difundir e promocionar o destino Galicia. A actividade promocional continuará coa participación de Galicia en 40 feiras en todo o mundo durante este ano, das que 25 atardecer de ámbito internacional.
Durante os cinco días de feira, o expositor de Galicia acolleu un total de 43 presentacións da oferta turística do catro provincias, dando resposta a todas as entidades que así o solicitaron. Foron 13 actos máis que na pasada edición. Distribuíronse máis de 200.000 folletos e material de promoción das entidades participantes. Mantívose contacto, ademais, con máis de 250 xornalistas e bloggers de distintas nacionalidades que acudiron á caseta para obter información sobre o destino Galicia.