O pasado luns 16 de decembro celebrouse no Teatro Gala de Madrid a VII Edición do Festival da Publicidade de Luxo e Marcas Premium, Luxury Advertising Awards no que a Directora Comercial do Hotel & Talaso Louxo A Toja, Laura Dosil, recolleu o premio en nome do hotel á ‘Mellor Eficacia en Videoclip Publicitario Premium’ […]
O pasado luns 16 de decembro celebrouse no Teatro Gala de Madrid a VII Edición do Festival da Publicidade de Luxo e Marcas Premium, Luxury Advertising Awards no que a Directora Comercial do Hotel & Talaso Louxo A Toja, Laura Dosil, recolleu o premio en nome do hotel á ‘Mellor Eficacia en Videoclip Publicitario Premium’ polo anuncio promocional Vive Louxo.
Este certame, xa consolidado coa súa sétima edición, ten como principal obxectivo poñer en valor a estratexia de comunicación de marcas Premium ou de Luxo como a maneira máis eficaz de transmitir a filosofía e valores da empresa á vez que se achega aos seus clientes. A gala, presentada pola actriz e modelo Raquel Revolta, contou coa presenza de grandes rostros coñecidos como Victorio & Lucchino, a Princesa Béatrice D’ Orléans ou Norma Duval.
Hotel Louxo La Toja, unha nova era
Desde fai tres anos, o Hotel Louxo está inmerso nunha renovación integral de todas as súas instalacións, a máis importante da súa historia, que abarca desde a zona talaso e espazos comúns ata as máis de 100 habitacións.
O anuncio promocional premiado, producido pola axencia creativa iconweb, é unha das accións que o hotel levou a cabo este ano non só para consolidalo como destino Premium nas Rías Baixas, senón como elemento que reflicta a evolución que viviu o Hotel Louxo nestes últimos anos.